Perimportante

Esta vuelta ye especialmente perimportante. Tenemos que poner toos el güevu énte la reforma l’estatutu. Ta claro, nun pue haber dubia, que la FSA y el PP acabarán amagostando la reforma ente ellos. Poro, ye importante que sepan que van tener que tomar en cuenta la opinión de muncha xente capaz de movilizase, d’enllenar Asturies de cartelos, pegatines o banderes desixendo la oficialidá del idioma. Tien que se notar la opinión de quien cree que sí ye importante preservar, curiar y puxar pol asturianu. Tenemos que mete-yos na cabeza que, si caltienen les sos posiciones testerones de refugu, despreciu y belixerancia contra l’asturianu, a lo meyor tan poniéndose a la escontra d’una más que bultable parte de la sociedá asturiana a la que dicen representar.

Quiciaves tamos nun momentu malo, especialmente malo. Nun momentu nel que los resultaos electorales nun foron afayadizos pal asturianismu (magar que más de 82.000 asturianos votaran a formaciones que llevaren espresamente nel so programa la oficialidá de la llingua), y nel que les engarradielles son, quiciaves más que n’anteriores resaques electorales, la principal actividá del asturianismu. Muncha perda d’enerxía que namás val pa entretener a personaxes siniestros (que non d’esquierdes) como’l Lastra o el Javierito Fernandez.

Por eso tenemos que facer qu’esti cursu políticu qu’entama seya’l de la reivindicación llingüística. Con merchandising, con banderes escolingaes de les ventanes, con pegatines y cartelos nos coches, con mensaxes en tolos foros nos que seya posible (nun falo d’internet espresamente), con una monumental manifestación esti 24 payares que más que una manifestación seya toa una cabalgata, con tol espectáculu que seya posible, con personaxes conocíos que presten la so reconocencia, con música, con charangues y bandes de gaites, con xente mazcarao, con fueos artificiales, con majorettes y carroces… nun sé… con too. Tien que ser la de coyer.

Yo, apúntome.

3 comentarios en “Perimportante”

  1. yo dependo de que la mi moza pueda viaxar pero en principiu tengo intencion de dir ,,,

Zarráronse los comentarios.