Lastra diz ‘pito’ y ‘puta’

Lastra, la vedette (más bien vicetiple) del Grupu parlamentariu socialista, escolíngase con una nueva perla argumental de chigre (¿o ye ‘vinoteca’?): a los sindicatos sectoriales impórta-yos un ‘pito’ que la xente les tea pasando ‘putas’ pola crisis. Asina lo recueye LNE. Y esti ye l’impagable párrafu:

Lastra invitó a preguntar a las grandes centrales sindicales, representadas en la Mesa General de la Función Pública, su opinión sobre la mesa sectorial de educación. El diputado calificó de «muy seria» la actitud de FETE-UGT, que decidió optar por la negociación desmarcándose de la huelga. «Les está costando recibir insultos y críticas de otras organizaciones sindicales muy sectoriales a quienes les importa un pito la situación general de la economía asturiana y de los trabajadores en general, que hay mucha gente pasándolas muy putas para que estos que cobran todos los meses crean que son los únicos que tienen problemas».

De xuru que a elli sí que-y importa munchu la xente que les pasa putes pola crisis. Mesmo que-y importaba munchu la plantilla de TeleAsturias a los que-yos espetó que ‘ajo y agua’, que pa qué protestaben pol cierre de la canal de televisión, con el sueldu de mierda que teníen. Lo preocupante ye eso de ‘estos que cobran todos los meses’ ¿ye una amenaza?

En fin, una perla más d’esti simpar personaxe, siniestru por escuru, non por esquierdosu, digna de ser recoyía nun recopilatoriu humorísticu.

mariquitas

3 thoughts on “Lastra diz ‘pito’ y ‘puta’”

  1. ..hmmm… Pa mí que ésti Lastra vota al PSOE..

    ¿Nun lleva bigote como el piquiñín aquel que diba a fotos a les Azores? …. oh wait! 😀

Zarráronse los comentarios.