Esto sí qu’interesa

Por fin atopamos un motivu que sí-yos va interesar a los asturianos. La llingua ya nun va ser el centru de la discusión del debate estatutariu n’Asturies. Lo importante ye dexar claro qué conceyu ye la capital hestórica, política, alministrativa d’Asturies. Ya puestos, podíen discutir tamién si existe Asturies, o si-y ponen caseta al perru de la Xunta Xeneral. Pero non, esto tien más posu como pa que la prensa adepta entretenga al personal. Nun creo que tuviera pautáu, pero Gabino púnxolo a güevu.

Agora que PSOE y PP ya tienen dalgo más afayadizo pa facer como s’engarren, ya podemos quedar toos tranquilos. Y yo que pensaba que neso de la capitalidá nun había discusión.

De fechu, nel informe del Conseyu Consultivu, aquel de los rellumantes espertos de la provincia, que tanta tinta y saliva gastaron pa dicir qu’el bable diba ser problemáticu pa una parte importante de la población provinciana ¿dicía dalgo d’esti tema? A cascala. Emigro a Ehtremaúra.

3 comentarios en “Esto sí qu’interesa”

  1. Nun sabía qu’habia perru na Xunta…pero si nun tien caseta ¡Ye una vergoña!
    ¡Caseta pal perru de la Xunta yá!

  2. Tienen una conciencia asturiana tan perronera que pierden el sentíu del ridículu.
    Lo que pasa que la conciencia de la xente nun va muncho más allá ya igual los hai que piensen que ye ún debate perinteresante.

  3. Que van saber lo que interesa o non a la poblacion asturiana ,de la casta politica asturiana salio aquello de les lleendes urbanes … comentariu que amuesa la so triste desconexion cola relida ,,,

    Ah la realida esa pequenha molestia ! eso queda pa pringaos y probones comu nos , pa ellos non ,,, nomenon ,,,

    si al rodiu del surrealista y falsu debate de la capitalida ya salio en carapijo del alcalde de cangas dónis diciendiendo que ello debien ser la capital ,,, si si , esi ye el contactu con la relida … ah la realida ,,, esa puta vieya morrio nes ultimes autonomiques con la nueva victoria del psoe nes autonomiques ,,,

    ye salio lastra diciendo que esto ye nun ye una refundacion da la comunida autonoma ,,, que cuidadin y tal y cual

    otru homenaxe “al gattopardo” pero a la asturiana ,,, que NADA cambie para que todo siga igual

Zarráronse los comentarios.