Solidaridá con Riopedre

Estos del PSOE asturianu son unos bocayones, muncho quexase de lo malín que ta el buenu del vieyín de Riopedre, allá na fría cárcele, y lluéu nun son quien a axuntase unos cuantos pa emprestá-y un dinerín pa pagar la fianza. ¿Nun ven que na familia del ex conseyeru nun tienen pa salvá-y la vida a esti probe paisanu, que son xente humilde? Vete del PCE pa esto!!

Alejandro, peperu travieso, fíu d’Isolina

Esti rapazón tan curiosu que veis equí enriba ye Alejandro Fernández, el fíu de Isolina y Angel, que cuantayá dexaron “la ganadería vacuna en los verdes y hermosos pastos asturianos” pa buscase la vida en Catalunya. Agora, Alejandro quier ser alcalde de Tarragona col PP.

De verdá que tamos énte un de los más bizarros de los candidatos conocíos hasta agora n’España (tuvi dudando si facé-y una entrada na Asturian Weird y too). Ye que el videu que-y ta faciendo famosu lo pide.

YouTube Preview Image

Pero’l friquismu d’Alejandro va acullá d’esa ‘travesura’. Por exemplu, Alejandro diz que ye ‘lliberal’, como tantos, aunque el mesmu reconoz ‘fisures’ na solidez de les sos convicciones: “A algunos les resulta paradójico el hecho de que un defensor a ultranza de la libertad en la enseñanza haya estudiado siempre en la pública” (8-o) diz na so web. Toos sabemos que ser lliberal ye llamar de ‘usté’ al votante que ta flipando col videu en cuestión.

Alejandro tamién tien un claro enfotu contra la inmigración mala. Non la inmigración llegada de los ‘verdes pastos’, non. La inmigración qu’enllena de moros y rumanos los barrios de la buena xente charnega. Asina, esti gran intelectual lliberal diz de les barriaes tarraconenses d’aluvión:

“Nadie compró entonces su piso para que, años después, al lado haya un piso patera con 40 inmigrantes ilegales durmiendo con el sistema de ‘cama caliente’. Nadie compró su piso entonces para ver que en pleno 2011 haya gente que tire la basura por la ventana o que sólo unos pocos vecinos paguen la escalera y se queden sin servicios. Y no hay derecho. (…) La gente de los barrios tampoco tiene porqué aguantar que a escasos metros de sus pisos no se respete la igualdad entre hombres y mujeres y algunos derechos fundamentales. Y tampoco tienen porqué aguantar que algunos que no conviven con esa realidad les llamen racistas”.

Como tol mundu sabe, el sistema de ‘cames calientes’ inventáronlu los moros de cuando vinieron a la Ensidesa. Y nos barrios de Tarragona y toa España, el civismu, el pagu relixosu de cuotes de la comunidá y la igualdá ente homes y muyeres, foi siempre seña d’identidá hasta que llegó toa esta chusma de la patera.

Tien razón Alejandro, nun se-y puede llamar racista por pensar asina. Simplemente, como dicimos na Asturies de verdes pastos de la que colaron Ángel ya Isolina, simplemente ye “tuntu p’alcalde”.

Una última perla: diz Alejandro que nun ye nacionalista. “No soy nacionalista. Me siento tarraconense, catalán y español con orgullo”. XDD

Asturlinux y como fui a instalar Debian

Logo d'AsturlinuxD’un tiempu a esta parte vengo sintiendo crítiques dirixíes a Asturlinux, tachándolos de forma totalmente gratuita de nun facer nada. Sentí demasiaes veces la yá tristemente famosa frase de “Ye que faen unes xornaes de Software Llibre al añu y nada más”.

Yo yá empiezo a tar fartu de sentir estos argumentos vacios y qu’amuesen un desconocimientu total del trabayu desendolcáu por Asturlinux. Lo peor de too ye que normalmente estos comentarios vienen de xente que tan en casa ensin facer nada y que seríen capaces d’iguar tolos problemes del mundu… pero ye que nun tienen tiempu…

Puede que tengamos munches coses que criticar a Asturlinux, al fin y al cabo les asociaciones llévenles persones que, como toos, nun son perfectes. Pero de lo que quiero falar ye de la mio esperiencia personal con Asturlinux (y nun soi nin fui sociu).

Cuando por fín entró en mio casa un modem de 56 kb y pude coneutame a internet, pude lleer sobre GNU/Linux muncho más comodamente y más tiempu que los pocos ratos que podía parar nel cibercafé que taba delantre’l Lord Byron d’Avilés, y restolando pela rede acabes dando con Asturlinux, una asociación d’usuarios asturianos d’esti sistema que tanto me llamaba l’atención, tanto técnicamente,  como pol so sentíu éticu. Soscribime a la llista de corréu, y nun participé hasta que depués de tanto sentir les bondaes de “LA DISTRIBUCIÓN” la famosa Debian, entrugué si daquién yera a facilitame una copia d’esta distribución. Hasta entonces namás que fui a faceme con dalguna copia de revistes espcializaes (Mandrake, Suse y Red Hat) y la idea de baxar 5 CD col mio modem de 56 kb nun yera mui alentadora. En dos díes quedé con un sociu d’Asturlinux (creo que foi wikier, sicasí nun toi seguru) na estación de tren d’Uviéu y a cambiu de 5 cd virxenes conseguí una copia de Debian Potato (sería l’añu 2001), foi’l primeru d’un montón de problemes que m’aidaríen a resolver dende la, al mio entender, histórica asociación. Gracies a ellos conseguí echar a  andar per primer vegada el wifi del mio ibook en Debian ppc, o entendí lo que yera un script de shell… en gran midida son “culpables” de qu’agora yo seya un activista del Software Llibre…

Puede que de cara a la galería namás que ficieran unes xornaes (más qu’interesantes por cierto), pero lo cierto ye qu’Asturlinux contribuyó y contribuye a la difusión del Software Llibre n’Asturies como naide lo fizo hasta agora, yo personalmente como usuariu de GNU quiero dar les gracies a Asturlinux pol so llabor nestos 12 años.