El PP vascu cai nel borderlainismu

El PP vascu vien d’asoleyar una campaña super dos puntu cero chupi guai (dende que descubrieron feisbuk nun hai quien los aguante) na qu’amuesen cómo PNV y PSE almiten xente que nun fale euskera por mor de cobrar la cuota d’afiliau. Con esti videu, amuesen un puntu borderlain que pensábemos esclusivu de dalgún cabezaleru del PP asturianu, magar qu’apuntaren yá maneres n’esti videu. A poco que se conoza al votante vascu nun se pue más que pensar qu’el videu en cuestion ta mas pensáu pa que La Razón tenga dalgo más qu’espublizar que’l rollu esi de los espíes, que pa ganar votos nes autonómiques vasques.

Ver el vídeu en Youtube

Yá ta, yá pasó

Nun mos resistimos a facer referencies a Obama. Güei alcordeme del blogue artofobama.com, nel que diben amestando semeyes con espresiones artístiques más o menos populares y acertaes. Dende que lo descubriera medró enforme. Ente los últimos post, prestóme especialmente esta versión del American Gothic que fizo el caricaturista Frank Harris. Bien visto. Paezme.

Tantu Obama… Cynthia presta más

Agora qu’en tolos llaos tan dando la brasa col Obama, equí vamos alcordanos de Cynthia McKinney, la cabezalera del Green Party y que representaba la opción d’esquierdes nes pasaes eleiciones nos Estos Uníos. Nelles, mientre mediu Hollywood (sacante Chuck Norris y dalgún pol estilu) sofitaba a Obama, McKynney ‘conformábase’ col apoyu de Roseanne Barr y Professor Griff, de Public Enemy.

Paez que ye una muyer de caráuter fuerte, y que tresmite un enfotu nes sos idees que namás se-yos ve a los activistes d’esquierdes norteamericanos. Tres de ser congresista del Partíu Demócrata na Cámara de Representantes pol estáu de Georgia, acabó a hosties col so partíu tres destacase poles sos aiciones na comision del 11-S o proponiendo impeachments contra Bush, Cheney y tola banda.

Nes eleiciones últimes presentábase xunto a Rosa Clemente, candidata a vicepresidenta, y algamaron un sestu puestu, col 0,12% de los votos, per detrás d’Obama, McCain, l’independiente Nader y los candidatos libertarianu y constitucional.

Ver el vídeu en Youtube

Ver darréu en youtube

Agora, ella sigue dando guerra, y equí desplica la so posición al rodiu del problema israelín-palestín, nel que viose involucrada cuando, va unes selmanes, viaxaba nun barquín que llevaba un cargamentu humanitariu a Gaza que foi embestíu polos guardacostes d’Israel.

Y non al pieslle de La Voz de Asturias

Juan Vega y esi blogue d’apariencia Teleasturiana (La otra TPA) entren a sacu col tema del pieslle de La Voz de Asturias, non ya en la cuestion tocante a los trabayadores, sinon a la de les intrigues polítiques, los xuegos de poder al rodiu de los medios de comunicación n’Asturies. Lo cierto, y nello tamos d’alcuerdu n’esti blogue, ye que colo que pase agora con La Voz de Asturias xugámonos muncho los asturianos, magar que la combayonería cola mano del Gobiernín que-y daba de comer nos años últimos fuera perconocía y dacuando vomitiva.

Y ya que tamos con referencies a otros sitios… mui recomendable la ‘Sabatina intempestiva‘ de güei en La Vanguardia.

Non al pieslle de La Voz de Asturias

Llegóme güei al corréu una carta ‘viral’ que fala d’una d’eses noticies qu’esperes, pero que nun quieres sentir nunca. Fala del cada vegada más prósimu pieslle de La Voz de Asturias: un desastre anunciáu pola mor d’una traxectoria desastrosa que llevó al periódicu a una decadencia constante dende la mitá cabera de la década de 1990.

Se-y podría culpar de too a esti maizón d’enriba y a la so corte d’asesores, de xuru dispuestos a regalar los oyíos d’un críu qu’herieda con malapenes venti años l’imperiu mediáticu de papá. Pero non. El problema vien ya de más atrás, de cuando depués d’una dura fuelga que llevó a qu’el diariu dexara de salir a la cai, la hestórica cabecera asturiana pasara a manes del Grupu Zeta, del floreciente grupu de Antonio Asensio, peculiar personaxe al que se-y atragantó l’audiovisual y, con ello, sus aspiraciones de poder.

Dende entós, La Voz de Asturias caltuvo una llínia errática: dende la guerra a muerte contra Gabino de Lorenzo y su catastrazo, que perdió el periódicu, con consecuencies qu’entá paga pa gayola de La Nueva España; hasta la renuncia a la so propia cabecera na primer ciudá d’Asturies con aquel esperimentu surrealista de ‘El Periodico de Gijón’, pasando pol desastre de la política d’ediciones a finales de los 90, aniciu del declive d’un diariu que foi el más vendíu d’Asturies.

El ERE qu’agora anuncia el Grupu Zeta, con catorce despidos, paez la sentencia de muerte pa un periódicu que vien d’echar a la cai a decenes de trabayadores va malapenes un lustro. Énte esti panorama, namás una movilización seria y contundente, non ya de los trabayadores de La Voz de Asturias, sinon de toa una profesión tan dada a acombayar col poder como la periodística, aparenta manera afayadiza pa salvar un periódicu asturianu que va pagar en bona midida la inutilidá de quienes nun sabríen nin allugar Asturies nel mapa.

Por cierto, equí vos dexo la carta de la que falaba al entamu.

Sigui lleendo Non al pieslle de La Voz de Asturias