Propaganda “antipiratería”

Una compañera de trabayu ye la culpable de la mio reciente adicción a IT Crowd, una bien prestosa serie británica con un humor mui geek, mui recomendable. Anguaño paez qu’entamó a emitila Canal+ con un doblaxe pésimu (polo que sentí en youtube) al castellanu, presta muncho más sentila n’inglés.

Equí dexovos una parodía de la propaganda “antipiratería” que ficieron na serie. Ye una bona forma de ver con humor el fechu de que con dineru públicu páguense estes campañes propagandístiques que traten de criminalizar al ciudadanu, tratando de confundir al espectador queriendo dar a entender que’l nuesu derechu de copia privada ye ilegal.

YouTube Preview Image

Neo Toquio ta a puntu d’españar

Nun ye que seya precisamente un aficionáu al manga nin al anime, pero güei cumple 20 años una película que tovía sigue impresionándome pola so riqueza visual, por encima de munches creaciones más modernes con munchos más medios técnicos… Akira, basada nel cómic homónimu y con un presupuestu ensin precedentes nel cine d’animación, sigue siendo, 20 años depués, una de les mios películes favorites… tou un clásicu…

YouTube Preview Image