La rapaza nacionaliega de McCain

palin1.JPG

Estes elleiciones americanes tan prestándome pola vida. Al furacán Obama xunimos agora a la vice del candidatu republicanu, que ye toa un personaxe. Nun ye namás que seya ex miss de concursu y gobernadora reaccionaria a la que se-y queda preñada la fía adolescente (¿sabrá la rapacina lo que ye un condón?, ye que, además, la señora Sarah Palin simpatizó col nacionalismu d’Alaska.

alaskan_independence_party_logo.jpgNun tuvo afiliada al Alaskan Independence Party, namás tuvo rexistrada y participó nun congresu en 1994, pero sí que paez que so home yera un activu afiliáu. Hai dellos videos pel youtube nos que se fala de la so participación nel AIP.

El partíu ye tan raro pa nos, como tolos partíos estaunidenses en xeneral, enfotáu nun modelu de país cambiante p’Alaska (quixeron ser Canadá, llueu independizaos pero xuníos a un nuevu estau col oeste de Canada, independientes con estatus especial nos USA, miembros de la Commonwealth, ya dixebraos dafechu). Políticamente, cuenten que son un mecigayu de ‘libertarianos’ y republicanos, magar que nes elleiciones piden el votu pal ultraconservador Constitution Party. Con too y con eso, presumen de ser, en proporción, el mayor ‘third party’ de los Estaos Xuníos con 13.500 miembros.