Nun somos

Esti videu ye como una pastiella de paroxetina. Anima. Dacuando dame por pensar que tamos llocos, que los del bable somos una banda d’alloriaos a los que mos dió la llocura y vivimos nun mundu de fantasía, ayenos a la rialidá del mundu. Va tiempu dixe que quixera ser sociata, vivir tranquilu, a gustu d’habeme conocío y de tener un presidente incoherente llamáu Vicente, que ora se manifiesta pola llingua, ora l’arrequexa a un gueto por mieu a nun controlar lo que se mueve al rodiu d’ella.

Pero non. Videos como esti amuesen que n’Asturies hai una anormalidá manifiesta, hai un conflictu nidiu y hai una sociedá civil de la que formo/amos parte y qu’espatuxa, anque seya a escures y tapecida (como dicía aquel), con tola dignidá y los pasos en falso que ye capaz.

Ver el vídeu en Youtube

Tuvi nel conciertu pola oficialidá el vienres, y hebo xente abondo. Pero ya cuntaronme lluéu que lo del sábadu foi la de dios. Nun tuvi dulda, pero velu nun videu col soniquete del ‘Indios’ de Dixebra ye otra cosa. Esti ‘evento’, con ¿cuatro mil? ¿cinco mil? persones blincando depués de pagar diez euros, namás tuvo repercusión ente esa Asturies alloriada. Si envede la Xunta pola fuere un conciertu de David Bisbal, ¿hubiere tenío namás como reflexu una fotonoticia nuna esquina d’una páxina na Nueva España?