Censura… un pocu más…

La $GA€ demanda a Público pola so llinia editorial, contraria a les práctiques de la sociedá xestora, y tamién por pemitir a los usuarios de la so web espublizar comentarios llibremente que, pa la entida xestora, son ofensivos.

Toos conocemos la forma d’actuar de la SGAE (lluéu lloren porque tienen mala imaxe), pero lo que ta asustandome ye la normalidá cola que se ve a la censura. Y yá nun falo de los intentos de la SGAE por zarrar la boca a toles voces molestes, sinon que fai unos años zarrose Egin al pocu zarren tamien Egunkaria. Equí nun pasaba nada porque yeren radicalones vascos que queríen acabar coles “llibertaes democrátiques” d’ESPAÑA (pronunciai bien fuerte)… Coimes pero si lleemos la Constitución Española, nel artículu 20 fala d’un derechu democráticu… llibertá d’espresión o algo así…

Fai mui pocu toco-y a los republicanos, y secuestren la famosa portada del Jueves…

Val asina?

 

Nun voi falar ya del servilismu políticu de los medios de comunicación n’Asturies… de Radio Sele… de TeleAsturias… de la COPE en Catalunya… de TeleK en Vallecas… etc… etc… pero ye que toi mui asustáu de la normalidá que va garrando lo de “censurar lo que nun mos presta”…