EXCLUSIVA!!!

noticies.png

Calca nel thumbnail pa velu en condiciones.

[[Pal que nun sepa de qué va el tema, direvos que tien que ver cola decisión de Red Eléctrica Española de siguir p’alantre col proyeutu de la llínia Soto-Penagos, magar qu’haya una sentencia en contra. Como van recurrir, entienden que puen siguir con ella. D’otra manera, el conseyeru d’Industria y el Sindicatu Vertical (estaya CCOO), sofiten la decisión de REE y dicen que nun van aparar el proyeutu “pol caprichu” de colectivos “minoritarios”]].

Nun somos

Esti videu ye como una pastiella de paroxetina. Anima. Dacuando dame por pensar que tamos llocos, que los del bable somos una banda d’alloriaos a los que mos dió la llocura y vivimos nun mundu de fantasía, ayenos a la rialidá del mundu. Va tiempu dixe que quixera ser sociata, vivir tranquilu, a gustu d’habeme conocío y de tener un presidente incoherente llamáu Vicente, que ora se manifiesta pola llingua, ora l’arrequexa a un gueto por mieu a nun controlar lo que se mueve al rodiu d’ella.

Pero non. Videos como esti amuesen que n’Asturies hai una anormalidá manifiesta, hai un conflictu nidiu y hai una sociedá civil de la que formo/amos parte y qu’espatuxa, anque seya a escures y tapecida (como dicía aquel), con tola dignidá y los pasos en falso que ye capaz.

Please enable Javascript and Flash to view this Flash video.

Tuvi nel conciertu pola oficialidá el vienres, y hebo xente abondo. Pero ya cuntaronme lluéu que lo del sábadu foi la de dios. Nun tuvi dulda, pero velu nun videu col soniquete del ‘Indios’ de Dixebra ye otra cosa. Esti ‘evento’, con ¿cuatro mil? ¿cinco mil? persones blincando depués de pagar diez euros, namás tuvo repercusión ente esa Asturies alloriada. Si envede la Xunta pola fuere un conciertu de David Bisbal, ¿hubiere tenío namás como reflexu una fotonoticia nuna esquina d’una páxina na Nueva España?

Ente 50 persones y dellos miles…

Como ayeri nun pude dir a la mani de la Xunta por motivos llaborales, púnxeme güei a informame de cómo foi la cosa. Y paez qu’enteréme yo tanto como los periodistes que teníen qu’informar del actu. Asina, podemos dicir que ‘Ente cincuenta persones y varios miles manifestáronse ayeri pola oficialidá’.

La tema del cálculu de participantes nes manifes cuantayá que ye una comedia. Pero nesti casu llegamos a lo paranormal. ¿Cómo ye posible esa diferencia? ¿Hebo abducciones ente medies de la manifa? ¿Acasu cientos de persones taben na mani, pero d’incógnitu?

Lo que ta claro ye que quien acertó colos preseos manifesteros foron los de Suatea. Nada de petos pola oficialidá, lo que se lleva nes manis ye’l paragües. (Semeya vía Asturnews)