GNU/Linux nes escueles ruses… nun se yo…

Ayer salió la noticia de que’l Gobiernu rusu quier tener GNU/Linux en toles máquines de les escueles del país pal añu 2009. Falen de que van usar la distribución rusa AltLinux y que entamrán a facer pruebes nel oblast de Tomsk, nel krai de Perm y na república de Tataristán en 2008.

Va tiempu que dexé d’allegrame por estes coses, y ye que d’un tiempu p’acá toi fartu de sentir grandes campañes gubernamentales pal usu adaptación y promoción del software llibre que al final acaben en papel moyáu y en contratos “muchimillonarios” cola empresina de Bill Gate$. Vamos que da la sensación de que faen estos anuncios pa llamar l’atención de Micro$oft y conseguir un descuentín (o un maletín).

Yo entá puedo entender (anque cuesta) que un usuariu perezosu por nun cambiar siga pagando la llicencia d’usu del Window$, pero cuando falamos de empreses y organismos públicos, que cuenten con personal pa facer mantenimientu de los equipos, el fechu d’usar aplicaciones privatives ye una amuesa de la so incompetencia xestora.

Y nun falo por falar, iniciatives como la de la Xunta d’Estremadura amuesen que’l apueste pol software llibre trae munchos más beneficios, y nun solo económicos, que’l privativu.