L’omertá

Paez que col asuntu esti de los reis y su prole El Jueves y Anasagasti rompieron el xuramentu d’omertá, esi pautu atribuyíu a la mafia, la camorra o la ‘ndrangheta calabresa nel que s’afita la fidelidá a la ‘famiglia’. “Non vedo, non sento e non parlo” (Nun veo, nun siento y nun falo) diz la máxima.

Agora que Anasagasti diz lo que diz nel so blog, porque se siente llibre pa facelo, móntase la que se monta. Dalgunos diarios piden que lu procesen (que lu fusilen, pidirían va unos años), otros le recuerdan el pautu de silenciu. Ye’l casu del PSOE, esi partíu gayasperu onde los hubiere: “Son unas palabras desmedidas, sin sentido y espero que rectifique”, diz el cabezaleru socialista José Blanco.  “Máximo respeto por la Familia Real”, continuó. “Considero que su trabajo y su actuación es muy positiva para España y el interés general de los españoles y me parece que han sido un despropósito las expresiones que ha vertido Anasagasti”.

Y too eso, sin que nenguna publicación asoleyara entá les trescripciones de les conversaciones telefóniques íntimes y gochones ente l’heriede de la corona y la so amante, como yá ocurriera n’otros llaos. En fin… puxa el Principado.