El 40% del empresariáu asturianu namái tien el graduáu escolar

Dizlo güei La Voz de Asturias, en pequeñu, pero lo diz. Un 40% de los empresarios y altos cargos empresariales asturianos namái tienen el graduáu escolar. El porcentaxe ye el doble de la media de la UE (que ta na redolada del 20%) según l’estudiu que cita el diariu uvieín.

Un datu asina faltábamos pa desplicanos bien de coses. Y tendría de servir tamién pa rediseñar dafechu la política económica asturiana. Cierto ye que nel 60% restante de los empresarios y altos cargos asturianos tien d’haber llicenciaos, xente preparao que s’esmolez pol bon desenvolvimientu de l’actividá de la empresa y demás… pero tamién habrá los que nin siquier tienen el graduáu escolar.

Exemplos d’altos cargos analfabetos funcionales hailos a embute. Xente qu’heredó una empresa, y que cuenta que ser empresario ye dir de fartura, ser del PP, xugar al golf colos del PSOE, vivir en Somió, tener querida, celebrar los contratos en puticlús y dir al ‘cocktail’ posterior a la entrega de los premios Príncipe.

Pa esi amplísimu (polo que diz la estadística) sector de burrinos dirixentes, el IDEPA bien podría diseñar dalguna estratexa específica, más que nada porque ¿cómo-y vas a desplicar a ún d’esos que tien qu’exportar, apostar pol diseñu y ser creativu, cuando nun sabe situar a Xapón nel mapa?

Y lluéu dirán que son lleendes urbanes.