¿100.000 euros diarios en propaganda?

Güei ye xueves, un día normalín, como otru. Bien ciertu ye que tamos a dos meses de les elecciones, pero nun ye que fuera güei un día especialmente apretáu no que cinca a inauguraciones, fartures y mercadeos de fumos diarios. Asina que paeciome un día afayadizu pa facer una preba. Merqué los tres periódicos asturianos, y púnxeme a mirar cuánta publicidá pagada con dineru públicu enxertaben. Y fice un cálculu. Nun incluyí publicidá institucional: eses anuncies oficiales (espropiaciones, concursos públicos, contrataciones…) que l’alministración tien d’espublizar obligatoriamente nos medios de comunicación atendiendo a razones de tirada y difusión. Tampoco incluyí les anuncies de cartelera (funciones en teatros municipales, esposiciones y demás), porque pue considerase ‘serviciu públicu’ de dalguna manera. Namás calculé (por baxo más que por riba) les anuncies de mera propaganda. Esto ye: obres, proyeutos, publirreportaxes y anuncies sobre lo perbién que lo faen los gobiernos de turno. El resultáu: 105.000 euros ente LNE, El Comercio y La Voz de Asturias.

Sigui lleendo ¿100.000 euros diarios en propaganda?

La Pita for presidenta!!

Énte’l panorama que se mos avecina (otra vegada les mesmes cares, los mesmos discursos, la mesma zuna asturianista en nun facer un ren, la mesma aburrición) cuido que lo meyor ye l’alternativa. Y ello ye que mos vamos enfotar d’equí a les elecciones, a puxar pola Pita, que ye de lo más serio de la política asturiano. LaPita for presidenta! (too ello cola fonda reconocencia y respetu a la Xunta Pola)
Primer cartel de campaña (prometemos más)

Pita

Díes grises

Va tiempu que nun faigo nengún post, llevo varios díes d’esos que por dellos motivos nun t’apetez facer nada (más bien nun hai tiempu) y llegues a casa mui quemáu y con ganes de mandalo tou a la mierda. Nestos díes grises hai xente que diz que ye bono’l chicolate, yo tiendo a refuxame na música, y güei voi dir con otru espíritu pa la cama, gracies a Benny Greb:

Ver el vídeu en Youtube

Güei, cine

The Cabinet of Dr. Caligari

Archive.org, esi sitiu nunca bien ponderáu, ufierta un nuevu serviciu, entá en fase beta, qu’abúltanos de lo más prestoso. Amás d’ufrir la posibilidá de descargar archivos nel dominiu públicu o non suxetos a torgues na so distribución, copia o difusión, tamién ufierta delles películes en streaming en formatu .flv. N’amuesa, déxovos el perprestosu El Gabinete del Doctor Caligari (títulos n’inglés).

Meyor con ‘motitas’

Yá lo dicía Arguiñano: meyor con ‘motitas’. La multinacional bananera ‘Chiquita’ ta en crisis depués de reconocer que financió a grupos paramilitares en Colombia. Los comedores de bananes d’esti país ablucaron cola anuncia, que venía a confirmar lo que, paez, yá se dixera bien de vegaes enantes. Na so web chiquita.com, la compañía diz que sí, que-yos pagó a los paramilitares, pero que foi namás pa protexer a los sos trabayaores ¿? Coses que tien el mundu.

Tini, Putin, Chávez, Fraga…

Pal que nun lo sepa, dicímos-ylo: Tinita acabante d’ordenar el pieslle dafechu de Teleasturias. Al traviés del so brazu executor, Luis Iturrioz (viceconseyeru d’alministraciones públiques), ordenó a la empresa encargada del tresporte de la señal televisiva analóxica de Teleasturias la suspensión de toes les emisiones. Tamos ante l’ultimu episodiu d’una traxectoria nel control de los medios de comunicación aniciada por Tini namás entrar nel Gobiernu del Principau, cola retirada de la llicencia d’emisión que-y concediera’l gobiernu anterior a la emisora n’asturianu Radio Sele, va cásique ocho años.

Enantes de nada, querría dicir qu’esta canal nun foi nunca, precisamente, la que más me prestaba ver (magar d’escepciones como el boxeo, dellos alderiques, Tómbola o el prestosu proyeutu ‘El faru d’Illán’). El so dueñu ye amás ún d’esos siniestros personaxes metíos a empresariu con milenta asuntos turbios al llombu. Pero esto ye otra cosa. A Tini y compaña lo que de verdá-yos da zuna d’esta canal ye la so llinia crítica col PSOE, afondada nos meses caberos cola apaición de la TPA y el intentu del Gobiernín de facer hexemónica la ‘so’ televisión.

Sigui lleendo Tini, Putin, Chávez, Fraga…

Copyleft, Copyright, Creative Commons… ¿qué ye eso?

Lleo güei en Barrapunto: “Las licencias “sólo para uso no comercial” no son libres, ¡no las uses!“, el desafortunáu titular ye consecuencia del desconocimientu y facilidá cola que determinaes persones usen les pallabres que titulen esti post. Son munchos los “alternaguais”, que quedense namás col impactu de dicir Copyleft ensin parase a mirar realmente el significáu y lo que’l so usu implica. Güei dende la estaya pedagoxica de González y González trataremos d’aclarar un pocu les coses…

Sigui lleendo Copyleft, Copyright, Creative Commons… ¿qué ye eso?